מדריך להגנה מפני הגירושין
כיצד לזכות במערכת ההגירה שלך בבית המשפט

גֵרוּשׁכאשר אתה מגיע לדיון בהרחקה או הרחקה בפני שופט הגירה, וודא שאתה ניגש לאולם בית המשפט עם עורך הדין המנוסה והיודע ביותר שתוכל למצוא.

למה?

כי הממשלה תוצג על ידי עורך דין שככל הנראה יופיע במאות, או אפילו אלפי, דיוני גירוש. אני יודע – אני עורך דין לשעבר של INS.

אתה יכול להישאר מעודכן על חוקי ההגירה והנהלים העדכניים ביותר על ידי הרשמה לניוזלטר הדואר האלקטרוני החינמי שלנו.

אם לעורך הדין שלך אין ידע או ניסיון בהגנת גירוש, אתה נמצא בעמדת נחיתות בולטת. יותר מדי אנשים יוצאים מדיוני ההדחה שלהם מבלי להקדיש זמן למצוא את הסנגור הטוב והמנוסה ביותר לגירוש שייצג אותם.

ביקורות לקוחות

מדריך להגנה על גירוש</br>כיצד לזכות בתיק שלך בבית המשפט להגירה 1

אתי ביותר, מקצועי, אמין וקשוב

“שכרנו עו”ד הגירה ממשרד עורכי הדין של קרל שוסטרמן כשבעלי עמד בפני הליכי גירוש. היה לו מקרה מאוד מסובך, ובכל זאת הם הצליחו לפתוח אותו מחדש על ידי ה-BIA ולהמשיך עד לסיים על ידי רכישת גרין קארד עבורו. עורכת הדין שלו הייתה ג’ניפר רוזדיאלסקי. היא מאוד אתית, מקצועית, אמינה וקשובה. ג’ניפר הגשימה את החלומות שלנו בכך שעזרה לשמור על המשפחה שלנו ביחד. ממליץ בחום.”

– אנה, לוס אנג’לס, קליפורניה
קרא עוד ביקורות

ייעוץ זום זמין!

במקום זאת, הם מחפשים עורך דין זול או, גרוע מכך, מופיעים ללא עורך דין. זה מתכון לאסון.

למה?

כי אתה יוצר רישום בפני שופט ההגירה. אם תפסיד, ולאחר מכן תעסיק עורך דין חדש וטוב יותר לערעור על החלטת השופט, הוא יהיה אוכף עם רישום ההליכים שאתה, או עורך הדין הזול שלך, יצרת בפני השופט. רישום ההליכים מורכב מתמליל הדיון והמוצגים, כולל העתקים של כל הבקשה שהוגשה בשמך. אם אינך רושם רישום טוב בפני השופט, ייתכן שיהיה קשה לעו”ד הגירוש החדש שלך לזכות בערעור שלך.

התמודדות עם הליכים בבית המשפט להגירה יכולה להיות חוויה מרתיעה, שכן התוצאה יכולה להשפיע באופן משמעותי על עתידך. חיוני להיות מוכן ובקיא כדי להגדיל את סיכויי ההצלחה שלך. להלן, אנו דנים באסטרטגיות ובצעדים מרכזיים שיעזרו לך לנווט במערכת בתי המשפט להגירה ולשפר את הסיכויים שלך לזכות בתיק שלך.

1. חפש ייצוג משפטי מקצועי: אחד הצעדים החשובים ביותר לזכייה בתיק שלך הוא לשכור עורך דין הגירה מנוסה. חוקי ההגירה הם מורכבים, והיות עורך דין בעל ידע לצידך יכול לחזק משמעותית את המקרה שלך. עורך דין ידריך אותך בתהליך המשפטי, יאסוף ראיות ויציג טיעון משכנע בשמך.
2. הבן את סטטוס ההגירה שלך: חיוני שתהיה לך הבנה מעמיקה של מצב ההגירה הנוכחי שלך והסיבות הספציפיות שבגינן אתה עומד בפני הליכי הרחקה. הכר את חוקי ההגירה והתקנות הרלוונטיים החלים על המקרה שלך. ידיעת הפרטים של המצב שלך תעזור לך ולעורך הדין שלך לבנות הגנה חזקה.
3. איסוף ראיות תומכות: איסוף והצגת ראיות תומכות חזקות חיוניים בבית המשפט להגירה. זה עשוי לכלול מסמכים כגון תעודות לידה, תעודות נישואין, רישומי עבודה, החזרי מס, רשומות רפואיות ומכתבי תמיכה מחברים, משפחה או מעסיקים. ככל שתוכל לספק יותר ראיות להוכחת המקרה שלך, כך ההגנה שלך תהיה חזקה יותר.
4. ביסוס אמינות: אמינות היא גורם מכריע בבית המשפט להגירה. היה ישר וישר בעדותך וספק מידע עקבי ואמיתי לאורך כל ההליך. כל חוסר עקביות או סתירות עלולות לפגוע באמינותך ולהחליש את המקרה שלך. שמרו על התנהגות מכובדת בבית המשפט, פעלו לפי ההנחיות ושתפו פעולה באופן מלא עם עורך הדין שלכם.
5. פתח טיעון משפטי חזק: עבוד בשיתוף פעולה הדוק עם עורך הדין שלך כדי לפתח טיעון משפטי משכנע המתייחס לעילות הספציפיות להסרתך. ניתוח פסיקה ותקדימים רלוונטיים כדי לתמוך בעמדתך. עורך הדין שלך יעזור לך לבטא את הטיעון שלך ביעילות ולהדגיש את כל הדרכים המשפטיות או אפשרויות הסעד העומדות לרשותך.
6. היכונו להליכים בבית המשפט: היכונו היטב לכל הופעה בבית המשפט. הכר את נהלי בית המשפט והנימוס. צפה בשאלות פוטנציאליות משופט ההגירה והיעוץ המתנגד ותאמן את התגובות שלך. עורך הדין שלך יעזור לך להתכונן לחקירה ישירה, חקירה נגדית והצגת עדים במידת הצורך.
7. בניית רשת תומכת: קיום רשת תמיכה חזקה יכולה לעשות הבדל משמעותי במהלך ההליכים בבתי המשפט להגירה. חפש תמיכה רגשית ומוסרית ממשפחה, חברים וארגונים קהילתיים. בנוסף, התחבר לקבוצות תמיכה או ארגונים המתמחים בנושאי הגירה. הם יכולים לספק משאבים יקרי ערך, הדרכה ועדויות כדי לחזק את המקרה שלך.
8. הישאר מעודכן וציות: הישאר מעודכן בשינויים בחוקי ההגירה ובתקנות העלולים להשפיע על המקרה שלך. ציית לכל צווי בית המשפט, מועדי הגשה ובקשות למסמכים. הקפידו על כל תנאי שיציב בית המשפט להגירה, כגון השתתפות בצ’ק אין או מסירת מידע מעודכן. הפגנת ציות ואופי מוסרי טוב יכולה להשפיע לטובה על תפיסת השופט את המקרה שלך.
9. ערעור במידת הצורך: במקרה של החלטה שלילית, התייעץ עם עורך הדין שלך כדי לקבוע אם ערעור מתאים. ערעורים יכולים לספק הזדמנות לערער על טעויות בהליך המשפטי או להציג ראיות חדשות שלא היו זמינות בעבר. עם זאת, שימו לב כי הליכי הערעור והמועדים יכולים להיות קפדניים, ולכן חיוני לפעול באופן מיידי.
ניצחון בתיק בבית משפט להגירה דורש הכנה קפדנית, ייצוג משפטי מוצק והצגה חזקה של ראיות. על ידי הבנת המורכבות של מערכת בתי המשפט להגירה וביצוע האסטרטגיות המפורטות במאמר זה, תוכל לשפר את סיכויי ההצלחה שלך. זכור להתייעץ עם עורך דין הגירה מנוסה שיוכל להדריך אותך בתהליך ולספק ייעוץ אישי המותאם למצב הספציפי שלך.

******************************************************************************

כתב ויתור – השתמשנו באינטיליגנציה מלאכותית, בדיוק בצ’אט GPT 4, כדי לתרגם את הגרסה המקורית באנגלית של עמוד זה לשפה זו בשנת 2023. אנחנו לא יודעים האם התרגום הזה מדויק לחלוטין. בנוסף, ייתכן כי העמוד הזה אינו מעודכן לחלוטין. אנו ממליצים לקוראים שלנו שלא להסתמך על עמוד זה כייעוץ משפטי, אלא פשוט כמידע רקע הקשור למערכת ההגירה של ארצות הברית

FREE NEWSLETTER
Immigration Updates
We promise not to spam you. Unsubscribe at any time.
Invalid email address

Decades of Immigration Experience Working for You


What Can We Help You With - Videos

Winning Your Case in Immigration Court

Green Cards through Employment

Green Card through Marriage

 

View More Videos